Mothers' Instinct
Det är början av 60-talet och de bästa vännerna och grannarna Alice och Celine lever idylliska liv med välskötta gräsmattor, framgångsrika makar och söner i samma ålder. Men efter en hemsk olycka tar harmonin en mörk vändning. Skuld, misstänksamhet och paranoia samverkar för att lösa upp deras systerliga band.