Wonder Woman
Innan hon var Wonder Woman, var hon Diana, Amazon-princessa, tränad som en oövervinnelig krigare. Uppväxt på en skyddad paradisö, när en amerikansk pilot kraschar på deras stränder och berättar om en konflikt som pågår ute i världen, lämnar Diana sitt hem, övertygad om att hon kan stoppa hotet. Sida vid sida med män i ett krig för att avsluta alla krig, kommer Diana att upptäcka sin fulla kraft...