Your sister's sister
En romantisk dramakomedi om Jack som ett år efter sin brors död fortfarande är i sorg. Broderns ex-flickvän Iris erbjuder honom att vistas i familjens ensliga stuga så att han ska få tid att tänka och en chans att komma över sin depression. Vistelsen i stugan blir upptakten till en kärlekstriangel mellan Jack, Iris och hennes syster Hannah. Regi: Lynn Shelton. Mark Duplass, Emily Blunt, Rosemarie DeWitt m.fl.