Cyrus
John C. Reilly, Jonah Hill och Marisa Tomei har huvudrollerna i denna komedi om kärlek och att klippa navelsträngen. John (Reilly) träffar äntligen den perfekta kvinnan Molly (Tomei), men Mollys son Cyrus (Hill) vägrar låta en annan man komma emellan.