A Teacher
Eric åker fast för att ha druckit som minderårig och en ny vän betalar hans borgen. Claire tar med Eric på studieresa till ett närbeläget college.
Spänningar uppstår när Claire och Matt utforskar sina möjligheter att få barn. Claire är förkläde på skolbalen och Eric bekänner sina sanna känslor.
Claire lägger fram reglerna som Eric måste följa när deras förhållande tar en dramatisk vändning.
Claires värld börjar rasa samman och en osäker Eric pressas att avslöja intima detaljer om sitt förhållande.