Alan och Amandas italienska husdröm
I ett försök att ge nytt liv åt glömda städer säljer italienska kommuner tomma hem för en euro. Genom att uppfylla en gammal dröm köper Amanda Holden två förfallna lägenheter i den pittoreska staden Salemi och övertalar bästa vännen Alan Carr att tillbringa en sommar med att renovera dem, med målet att skapa ett italienskt drömhem.