De brittiska manusförfattarna Beverly och Sean har skrivit en framgångsrik tv-serie som nu ska få en amerikansk nyinspelning. Problemet är bara att den manipulativa och opålitliga superstjärnan Matt LeBlanc ska spela huvudrollen.