Food & Fire med Niklas Ekstedt
Niklas Ekstedt har länge älskat att laga mat över öppen eld. Nu besöker han sex olika kulturer för att uppleva vad de tillagar över lågorna, hur de gör det, och vad som ligger bakom traditionerna.