Chasing Flavor
Kocken Carla Hall utforskar Washington, D.C., Jamaica och Europa på jakt efter den oväntade berättelsen om favoriten i frysdisken, kycklingpaj.
Carlas kryddresa mot den friterade kycklingens ursprung avslöjar hur dess afroamerikanska rötter har utraderats.