Ilana Glazer: The Planet Is Burning
Ilana Glazers debut standup special visar sig vara en stor succé med en hysterisk kvinna i huvudrollen. Hör på Ilanas tankar om partnerskap, att vara en framgångsrik pundare, nazister, Diva Cups och mer. Håll i påsen för denna timma bevisar hur meninglös patriarken är. För guds skull, planeten brinner och det är dags att en kort, lebbig, hårig New York-jude skriker det i ditt ansikte!