Chelsea Handler: Evolution
Chelsea Handler gör sin efterlängtade återkomst till ståuppkomiken efter ett sex år långt uppehåll. Under den timslånga specialen delar Handler med sig av hysteriskt roliga erfarenheter om sina nära och kära och sin terapi.