Nikki Glaser: Perfect
Nikki Glaser visar upp sitt skarpsinne i den timslånga 'Perfect'. Hon funderar över vad det innebär att bli en vuxen kvinna, berättar uppriktigt om sin relation till porr, och avslöjar varför hon verkligen respekterar testiklar.