Amy Schumer: Mostly Sex Stuff
Inget är heligt för Amy Schumer i hennes första ståuppspecial, 'Amy Schumer: Mostly Sex Stuff'. Schumer avslöjar alla snaskiga detaljer om sitt dejting- och sexliv, från möten med oväntade kroppsdelar till hatfyllda personhygiensbokningar.