Maria Lang
Svensk kriminalserie med Ola Rapace, Tuva Novotny och Linus Wahlgren som utspelar sig i en småstadsidyll i Bergslagen under 50-talet. Serien är baserad på Maria Langs deckarhistorier och kretsar kring polisen Christer och hans vänner Puck och Einar.