Wallander
Henning Mankells skarpsynte kommissarie Kurt Wallander ställs inför nya svårlösta fall. Den här gången utgörs två av hans närmaste kolleger av kriminalinspektör Stefan Lindman och Wallanders nyutexaminerade dotter Linda.