Murder In Ypsilanti: Keith Morrison Investigates
Keith Morrison kopplar en kärleksfull mors sorgliga öde till ett fall med två försvunna personer 20 år tidigare. Vad hände egentligen med de två kvinnorna i Ypsilanti i Michigan?