Salvage Dawgs
Robert Kulp och Mike Whiteside besöker hem och byggnader som ska rivas. Deras mål är att säkra de anmärkningsvärda delarna av Amerikas förflutna som är gömda i dessa gamla strukturer innan de förloras för alltid.