Solos
En lysande fysiker, besatt av att resa genom tiden, upptäcker två osannolika karaktärer som står i vägen för hennes episka genombrott.
Efter att ha fått veta att hans tid på jorden är begränsad, köper Tom en kontroversiell ny produkt till sin familj.
Medan Peg flyger genom rymden på en mystisk resa till universums mest avlägsna delar, berättar hon om en livstid av händelser som ledde henne till det här ögonblicket.
Tjugo år efter att en global händelse tvingade alla i världen att stänga in sig, försöker Sasha överlista sitt smarta hem som hon misstänker försöker manipulera henne att lämna hemmet.
Jenny har suttit i ett väntrum under en vanvettigt lång tid. När hon inser att fragment av hennes minne saknas, försöker Jenny reda ut de ödesdigra händelser som ledde henne till detta unika väntrum.
Efter att ha använt en framtida fertilitetsbehandling är Nera först uppspelt över sitt barns födelse. Men hon upptäcker snabbt att det är något ovanligt med hennes son.