Tattoo Girls cirkulerar kring "Ink Ink" i Missouri, en tatueringsstudio utöver det vanliga. Den ägs och drivs av den unga entreprenören Kelsey som endast anställer kvinnliga tatuerare för att få sin studio att kännas annorlunda än de traditionella, mer macho tatueringslokalerna.