Dash Dolls
Valley of the Dash Dolls
Malika tvingar sin tvillingsyster Khadijah att göra en nakenfotografering tillsammans. Durrani känner sig splittrad över att gå emot sina föräldrars önskningar.
The Dash Dolls åker till Miami där Taylor kommer för nära sitt ex bästa vän. Durrani får bröllopsfeber när en av de Dash Dolls-anställda förlovar sig.