The Exhibit: Finding the Next Great Artist
Sju framstående konstnärer tävlar om en unik, avgörande utställningsmöjlighet på Hirshhorn Museum & Sculpture Garden, The National Museum of Modern and Contemporary Art, och 100 000 dollar.