45-Degree Angle
S3 E6: While performing his first solo surgery, Dr. Shaun Murphy alienates a nurse, which puts his residency in jeopardy. Also, Dr. Neil Melendez disagrees with Dr. Audrey Lim on a risky surgery, and Dr. Claire Brown spirals into self-destructive behaviors, causing negative ramifications in the workplace.