Debts
S3 E2: Dr. Marcus Andrews vows to help a good Samaritan who was injured while stopping a sexual assault, while Dr. Audrey Lim faces a difficult decision when a young patient's parents suspect that Dr. Neil Melendez made a mistake. Meanwhile, Dr. Shaun Murphy fields advice following his disastrous date with Dr. Carly Lever; and Dr. Claire Browne gets a surprise visit from her mother.