Take My Hand
S3 E4: A conspiracy theorist questions Dr. Neil Melendez about his liver damage; and Dr. Claire Brown treats a woman whose inability to feel pain is threatening both her marriage and her life. Meanwhile, Dr. Shaun Murphy and Dr. Aaron Glassman each face crises in their romantic relationships.