Wheels Down
Jill is forced to decide between attending Vanessa's 40th birthday party or Brooke's 80s prom-themed gala. Andy throws Jill for a loop when he tells her about Lex's relationship with his assistant. All hell breaks loose at Brooke's event when Candace reveals secrets that shatter the family's seemingly perfect façade.