Odd Mom Out
Forget about keeping up with the Joneses, in Jill’s world, life is about keeping up with the Rockefellers. This half-hour comedy, based not-so-loosely on Jill's own life, captures the fantastically outrageous domain of the uber-wealthy momzillas inhabiting New York's Upper East Side. Playing a version of herself, Jill is living in an ecosystem that has become so elite, so hip, and so trendy, that she now finds herself the "odd mom out."