Awkwafina Is Nora From Queens
Nora takes her first steps toward financial independence, trying her hand at a couple jobs in an attempt to move out of her dad's house.
Atlantic City
Nora runs into an old acquaintance on the Atlantic City boardwalk, while her grandma's friends confront a group of old women hogging an outlet in a casino.
Nora takes a job at a real estate office and becomes a hyper-competent assistant with a little help from Adderall, alienating her online gaming friends in the process.
Nora attempts to cash a check to pick her car up from an impound lot, only to discover that her bank has closed her account.
Nora impulsively dyes her hair after a fight with her dad, and Wally goes to a single parent support group meeting.
After Nora suffers a vaginal injury, she's tapped by a DJ to record her chronic queefing for his new track.