Above the Law
Just when Frank Valken pulls off his last bank heist before settling down with his wife and daughter, a gang of killers steps in and assassinates every witness in the parking lot. Among the corpses there is the one of the magistrate who is investigating the Mad Snipers case. Thirty years later, they seem to be back. Arrested in the act and faced with media pressure, Frank has no choice but to escape to try to prove his innocence.