Exam
Eight candidates have reached the final stage of selection for a prestigious job at a mysterious corporation. Shown into a windowless examination room, they're given eighty minutes to write an answer to one question. Turning over their questions papers to start, however, they are found to be completely blank. As the clock ticks down, they must figure out what the company expects of them, and how far they are prepared to go to secure the ultimate job.