Counterpart
Academy Award Winner J.K. Simmons plays Howard Silk, a cog of a Berlin-based United Nations spy agency. Howard is thrust into a shadow world of intrigue and danger, where the only man he can trust is "Prime."
The Crossing
Career U.N. bureaucrat Howard Silk (J.K. Simmons) discovers he has a doppelganger in parallel dimension who's about to turn his life upside down.
Prime's (J.K. Simmons) effort to stop the assassinations leads him to look to Howard and the killer's double for help.
As Emily Prime (Olivia Williams) makes the crossing to uncover the truth about the assassinations, Prime (J.K. Simmons) looks to stay close to Howard as he fights to stop Baldwin's (Sara Serraiocco) return to the Other Side.
After agreeing to trade places with Prime, Howard (J.K. Simmons) discovers some shocking differences in his life on the Other Side.
While posing as Prime gives Howard (J.K. Simmons) insight into life on the Other Side – and raises questions about his own – the search for a spy inside OI uncovers new details about the security breach.
As Baldwin (Sara Serraiocco) confronts Clare (Nazanin Boniadi) with a demand honor their deal, Prime's (J.K. Simmons) investigation into espionage produces an unexpected suspect inside OI.