The Lost Art of Diplomacy
S1, E3: As Emily Prime (Olivia Williams) makes the crossing to uncover the truth about the assassinations, Prime (J.K. Simmons) looks to stay close to Howard as he fights to stop Baldwin's (Sara Serraiocco) return to the Other Side.