Mary J. Blige's Strength of a Woman
Now a successful photographer, Kendra finds herself in a failing marriage and must reckon with the decisions she made for the life she thought she wanted. When Ben unexpectedly comes back to her, she must dig deep as she's pushed to a crisis point.