Gazoon
Take a group of wild animals in the African savanna, add wacky behaviour, and you've got Gazoon - an animated comedy with a tender and surreal touch.
Icarus Dream
Inspired by the acrobatics of the bird, the elephant wants to learn to fly. After a few failed attempts, the bird finds an original idea to bring his friend to the clouds.
Mother Instinct
In the savanna, the ostrich is sitting on an egg. The snake appears and tries to steal it from her several times. But the ostrich manages to take it back. What a surprise when the egg finally hatches!
The elephant and the bird are making soap bubbles in the lake. The bubbles start drifting in the savanna and distracting the ostrich. But this bucolic atmosphere quickly becomes ridiculous when the ostrich becomes prisoner to one of the bubbles.
The snake is chasing the bird through the savanna. But the hunter-prey game is about to change as the mischievous bird draws the snake into a trap.