P. King Duckling
An original animated series of mini adventures, in a short format of less than 2 minutes, aimed at the smallest members of the house and based on the fun and well-known series P. King Duckling. Three inseparable friends, P. King, Wombat and Chumpkins, experts in creating the craziest situations and offering the funniest solutions.