Animanimals
Animanimals is a highly original and delightfully absurd multi-award-winning TV series, without dialogue or narration, where each episode features a different animal.
The octopus wants to bake a yummy peach cake. But one of her arms has (baking) plans of its own.
The crocodile has everything it needs for a comfortable evening in front of the TV: cushions, a stool, pretzel sticks and a TV magazine. But then the pretzel sticks ruin all the fun.
The wolf is wandering through the woods, trying to find a peaceful spot to practice his secret hobby. But then a spectator shows up in the bushes.
The fire salamander spots a leopard in the distant and thinks they are the same.