Lighter Than Air
S1, E4: The elephant and the bird are making soap bubbles in the lake. The bubbles start drifting in the savanna and distracting the ostrich. But this bucolic atmosphere quickly becomes ridiculous when the ostrich becomes prisoner to one of the bubbles.