Love Unexpected
Lu Fan Fan (Gong Wan Yi), a dedicated nutritionist, has been helping Liu Ruo Chen (Yang Ting Dong), a lawyer struggling with anorexia, improve his eating habits. Their professional relationship has grown close over the years, with Fan Fan developing romantic feelings for him. At 33, she confesses her love, but Liu Ruo Chen rejects her, causing her to quit her job. Three months later, while settling into a new house, she discovers an extraordinary secret: falling asleep in her bathroom mysteriously transports her 12 years into the past, where she encounters a 20-year-old Liu Ruo Chen before his anorexia developed. This unexpected time slip offers her a chance to reconnect with a younger version of the man she loves.