Cute Bodyguard
Su Jing Jing (Ling Mei Shi), a formidable fighter with near-supernatural strength, lands a job as a bodyguard for the charming yet vulnerable CEO Gu Rong Yan (Liu Te). Despite her intense nature and his laid-back attitude, neither of them can ignore the sparks that fly between them. As Jing Jing navigates the perils of protecting Rong Yan and their relationship is tested by a series of misunderstandings, they both face a crucial question: can their unlikely bond overcome the obstacles and evolve into something more? This 2022 light-hearted Chinese romantic comedy drama was directed by Mai Tian.