My Sassy Princess
Liu Ling (Crystal Yuan) is a 20-year-old royal princess known for her capricious and bratty behavior, who has developed many enemies at court due to her impulsive nature. On her birthday, she impulsively travels to a private inn and drinks herself into a stupor. While sleeping off her alcohol, Shen Yan (Zheng Ye Cheng), a wounded army commander, accidentally enters her room after a sword fight with a bandit. Despite his initial indifference, the Princess becomes intrigued by this ice-cold martial artist and attempts to win his heart. As they spend time together, an unlikely connection begins to form between the pampered princess and the battle-hardened warrior.