Royal Rumours
Hua Liu Li, the daughter of a powerful military family, is sent to the capital to dispel rumors about her family's loyalty. Feigning weakness to avoid attention, she captures the interest of the cold and calculating Crown Prince Ji Yuan Chao, who quickly sees through her act but is intrigued by her duality. Determined to outsmart each other, Yuan Chao and Liu Li engage in a fierce battle of wits. As their fiery spirits collide, unexpected sparks of romance begin to fly. Based on the novel “The Times Spent in Pretense” by Yue Xia Die Ying.