Love and Sword
Fang Yi (Xuan Lu) is an average woman who spends most of her time by herself at home... until one day, she unexpectedly falls into a historical martial arts fantasy world! She now inhabits the body of Rong Shu Kuang, a once-renowned swordswoman who has lost all her martial arts skills. In the midst of her confusion, she's rescued by the cold and ruthless bounty hunter Yan Shao (Gao Wei Guang) and taken to Yu Chi Manor, a place rife with backstabbing and betrayal. As Fang Yi tries to navigate her new world and identity, she begins to unmask some of the deeper conspiracies that plague the manor – and even forges an unexpected relationship with Yan Shao. Will Fang Yi find a new home in the martial world? This drama was adapted from the novel "Yu Yan Shao Tong Mian" by Shen Cang Mei.