Oh My General
During the Song Dynasty, a mighty female general accomplishes the unthinkable for a woman of the era. When tragedy befalls her family, Ye Zhao (Sandra Ma) dresses like a man and takes the place of her father in the Chinese military and rises to the rank of general. When the Empress Dowager begins to worry about Ye Zhao gaining too much power, she decides to marry Ye Zhao off to Zhao Yu Jin (Peter Sheng), the prince of Nanping who is known for being incredibly handsome, lazy and pampered due to his weak health. Ye Zhao’s love transforms Yu Jin into a different man. But who will end up holding the ultimate power in the kingdom? This series was adapted from the novel "General Above I Am Below" by Ju Hua San Li.