Warm Meet You
Zhao Nuan Nuan is a comic artist with outstanding drawing skills, who has always dreamed of becoming China's top original comic artist but has repeatedly failed. Hopeless, she is forced to go on a blind date but mistakes Gu Yi Chen, who is just passing by, as her blind date. Zhao Nuan Nuan’s only shortcoming is that she has extremely poor luck, but in a twist of fate, she accidentally discovers that as long as she gets close to Gu Yi Chen, her luck changes for the better. In order to change her twenty-year bad luck, Nuan Nuan does not hesitate to dress as a man to apply for a full-time cleaning job in the CEO, Gu Yi Chen's office, to get her luck, not knowing that Gu Yi Chen suffers from an unprecedented "opposite gender touch allergy".