Well Dominated Love
When Nie Xing Chen's (Xuan Lu) boss instructs her to pick up business partner Yan Jing Zhi (Zhao Zhi Wei) from the airport, she seems overly attuned to his every need: she has candy on hand to handle his low blood sugar, adjusts the temperature in the car to his desired specifications without even asking, and is prepared with an easy excuse when he doesn't want to drink during a business meeting. However, Jing Zhi can't figure out how she knows him so well, because he's certain he's never met her before. Intent on figuring Xing Chen out, he buys out the company she works for and has her become his secretary instead! Is Xing Chen simply excellent at her job, or is there more to this relationship than it appears?