Hi Venus
A misunderstanding leads pediatrician Ye Shi Lan (Liang Jie) to believe her clinic’s new director Lu Zhao Xi (Joseph Zeng) is a drug-dealing fraudster! She sets out to make his life miserable, hoping to drive him out of the clinic. As luck would have it, she ends up as his new assistant. Before long, Shi Lan starts to realize she was wrong about Zhao Xi. As they join forces to save lives at the clinic, romance starts to spark between them. Can they put aside the misunderstanding and let love into their worlds? This 2022 Chinese drama series was directed by Wang Wheng.