You Also Have Such A Day
Cheng Yao (Zhang Ruo Nan)’s dreams of becoming a top lawyer are about to come true – or so it seems when she is unexpectedly recruited by a leading legal firm. She moves into a new house to be nearer the office… but is soon horrified to discover that her new roommate Qian Heng (Chen Xing Xu) is also her hard-to-please office superior at the office. Heng turns out to be a very prickly “boss,” but Yao is undaunted. Could her efforts be rewarded with success – or even love? This 2024 Chinese drama series drama was based on a novel named “What Comes Around Goes Around” by Ye Fei Ran and was directed by Chen Ming Zhang and Chen Shi Yi.