Our Interpreter
Eight years ago, Lin Xi (Victoria Song) faced a tough choice: honor her mother's wishes or to follow her heart. Choosing to prioritize her career, she let her boyfriend, Xia Yi Cheng (Chen Xing Xu), go. Now a successful professional, Lin Xi is unexpectedly tasked with securing a contract with the company that Yi Cheng works for. Forced to interact regularly, will long-buried feelings start to resurface? Will fate give their lost love a second chance? Directed by Zhang Tong, this 2024 Chinese romance series explores the complexities of love, career, and second chances.