Lucky's First Love
Xing Yun (Bai Lu), a talented sketch artist with dreams of becoming a game designer, is recruited by a top gaming company owned by Xia Ke (Xing Zhao Lin), the son of a wealthy family who chose to forge his own path. Xing Yun refuses to be intimidated by Xia Ke's cold demeanor and consistently stands up to her demanding boss. Their constant bickering and power struggles lead to an unexpected dynamic that challenges both of their perspectives on work and relationships. As they navigate their professional and personal tensions, Xing Yun and Xia Ke begin to learn valuable lessons about respect, collaboration, and personal growth.