Shakugan no Shana
Shana keeps a close eye on Yuji—by replacing his friend in his high school class! Yuji struggles to grasp the situation, but he puts his own existence on the line when an evil little doll returns with her master.
Shana moves into Yuji’s bedroom, but she is surprised to find that something about him has a strange effect on her. Later, a voluptuous librarian who’s actually a boozing Flame Haze comes to the city and attacks Shana!