Somebody Feed Phil
Philadelphia
The City of Brotherly Love opens its arms to Phil as he digs into iconic sandwiches, breaks bread with pal Patton Oswalt and samples new Philly classics.
Phil goes island hopping in Croatia, where he dons a snorkel and has a run-in with sea urchins, feasts on fresh seafood and enjoys a happy dance-inducing gelato.
In Austin, Texas, Phil samples new variations of barbecue; he also noshes with the Taco Mafia and takes a spin in a Formula One race car.
Against the backdrop of the Andes, Phil goes on a sánguche crawl in Santiago, Chile, where a sandwich is elevated to a fork-and-knife experience.
In Nashville, Tenn., Phil discovers red-eye gravy, challenges son Ben to a spicy chicken-eating contest and visits with local legends.
Phil pays homage to his beloved parents, Helen and Max, whose warm humor brightened the show and inspired him as the creator of "Everyone Loves Raymond."